.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نقش شوراها در احداث بیمارستان سرطانی

عضو هیئت مدیره مجمع خیران ماهک، گفت: از ظرفیت شوراها در احداث بیمارستان کودکان مبتلا به سرطان ماهک، بهره می‌بریم.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، در آستانه آغاز سال تحصیلی، تعدادی از دانش‌آموزان و کارکنان مدرسه شهدای امامزاده عباس ساری از بخش آنکولوژی بیمارستان بوعلی سینا ساری دیدن کرده و به ملاقات کودکان مبتلا به سرطان رفتند.

جمال باقری رئیس شورای شهر ساری و عضو هیئت مدیره مجمع خیران ماهک در حاشیه این بازدید، اظهار داشت: از برنامه‌های من در دور جدید شوراها، فعالیت در بخش کودکان مبتلا به سرطان بوده که مرتبط با رشته تحصیلی‌ام است.

وی با بیان اینکه از ابتدا عضو هیئت موسس مجمع خیران ماهک بودم، گفت: هم از ظرفیت علمی خودم و هم از جایگاه شورا، به احداث بیمارستان کودکان مبتلا به سرطان ماهک، کمک می‌کنم.

باقری با اشاره به اینکه بیمارستان کودکان مبتلا به سرطان ماهک، پروژه مختص شهرستان ساری نیست، متذکر شد: این بیمارستان، پروژه‌ای فرا استانی است و قرار است استان‌های شمالی را زیر پوشش قرار دهد.

وی با بیان اینکه اکنون با کمبود فضای درمانی برای کودکان مبتلا به سرطان مواجه هستیم، تصریح کرد: 70 درصد از کودکان سرطانی در صورت پیگیری روند درمانی، بهبود می‌یابند اما اکنون به دلیل کمبود فضای درمانی و نداشتن امکانات، 70درصد از کودکانی سرطانی جان خود را از دست می‌دهند.

رئیس شورای شهر ساری با تاکید بر استفاده از ظرفیت شوراها در احداث این بیمارستان، افزود: این بیمارستان جان بسیاری از کودکانی را که به خاطر هزینه‌های هنگفت برای درمان به مراکز درمانی مراجعه نمی‌کنند و جان خود را از دست می‌دهند، نجات خواهد داد.

وی یادآور شد: نجات یک انسان، نجات کل جامعه است.

عضو هیئت مدیره مجمع خیران ماهک با اشاره به اینکه از روسای سایر شوراهای شهرها برای آشنایی با مجمع خیران ماهک و سوق دادن کمک‌های مردمی به احداث این بیمارستان، کمک می‌گیریم، خاطرنشان کرد: این ظرفیت باید مورد استفاده قرار گیرد.

وی با بیان اینکه برادر مرحوم کربلایی شیردل هدایتی، هزینه‌های سالگرد برادر مرحومش را به احداث این بیمارستان اختصاص داد، یادآور شد: در این مراسم، فرد دیگری هم که فرزند او در اثر ابتلا به سرطان درگذشته بود و آبان ماه امسال، نخستین سالگرد درگذشت فرزندشان است قرار است هزینه سالگرد درگذشت فرزند خود را به احداث بیمارستان کمک کنند.

باقری بر گسترش این فرهنگ در جامعه تاکید کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : ماهک
نظرات خوانندگان :

نا شناس 27 شهريور 1392
ممنون از آقای دکتر باقری چهره محبوب و خوش فکر شورا که در چنین انجمن هایی حضور فعال دارند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.